Kar 61 % malih in srednje velikih podjetij po raziskavi svetovalnega podjetja BIAKelsey poroča, da več kot polovico prihodkov ustvarijo preko strank, ki se vračajo. Praznovanje obletnice je odlična priložnost, da se zahvalite vsem partnerjem, ki so v teh letih zvesto vlagali v vaše podjetje in ob tem dodatno okrepite vašo blagovno znamko.
Vsak jubilej v podjetju, lahko s pravo vsebinsko podporo izkoristimo kot marketinško orodje za
Obletnice in ostali pomembni poslovni mejniki imajo velik marketinški potencial, če ga podjetja ustrezno obravnavamo in izvedemo. Običajno je, da medijem pošljemo sporočilo za javnost, partnerje obvestimo po e-pošti ali priredimo sprejem za zaposlene. Lahko pa se tega za majhen vložek lotimo bolj kreativno in naredimo jubilej še odmevnejši. Te z njim ustvarimo novo vrednost.
Načinov za praznovanje obletnic je več. Izbrali smo pet primerov, ki so vam lahko v navdih. Ali pa preverite, kako smo to v praksi, sredi epidemije covid-19, izvedli za Danfoss Trato ob njihovi 25. obletnici. Več.
1. Priložnostni logotip za obletnico
Uveljavljena praksa je izdelava celostne grafične podobe za namen komunikacije obletnice. Najmanj kar lahko naredite, je, da ob obletnici razvijete priložnostni logotip in ga dosledno uporabljate po vseh vaših komunikacijskih kanalih, kot so to storili v podjetjih Danfoss Trata, BLAJ Fasteners in v Združenju Manager. Logotip lahko uporabljate na vseh komunikacijskih materialih, vezanih na obletnico (vabila, promocijski izdelki, spletne objave, priložnostne brošure …), lahko pa ga denimo za eno leto vključite tudi v podpise zaposlenih v e-pošti. Tako na nevsiljiv način vse vaše deležnike obveščate o vašem mejniku.
Ustaljena praksa je, da podjetja za obletnico razvijejo posebno celostno grafično podobo.
2. Nova (bolj trajnostna) podoba blagovne znamke
Če razmišljate o prenovi celostne grafične podobe blagovne znamke, je praznovanje obletnice prava spodbuda za to. Podjetje Starbucks, ki nudi najbolj prepoznano kavo na svetu, je svojo vizualno identiteto od ustanovitve leta 1971 močno spreminjalo. Ob praznovanju svoje 40-letnice so jo drastično prenovili: ikonična dvorepa sirena je dobila popolnoma nov videz, ki ga je zaradi svoje preprostosti tudi lažje natisniti na lončke in posledično pušča manjši okoljski odtis. Razmislite, kako lahko vaša blagovna znamka postane trajnejša. Lahko morda uporabite okolju prijaznejše materiale, ali zmanjšate količino embalaže?
Eden od načinov praznovanja obletnice je prenova celostne grafične podobe blagovne znamke.