MANJ, A BOLJE.
Komuniciranje pomeni narediti skupno. Pomeni vplivati na mnenje. Pomeni pritegniti. In poznati tistega, ki ga naslavljamo. Kajti: na človeka, ki ga ne razumemo, ne moremo vplivati.
Zato v Mediadah odnose z javnosti in komunikacije gradimo na odnosih. Poznavanju potreb in motivacije tistih, ki jih želimo pritegniti. Na skrbnem premisleku, katere vsebine in informacije so za nekoga koristne ali morda odvečne.
Manj, a bolje je pristop, ki preverjeno daje visoke rezultate: merljive in prepričljive.
Tukaj smo, da vas dopolnimo. Z novinarskimi znanji, marketingom in veščinami komuniciranja.
Poskrbite za svoje ljudi in poskrbeli bodo za vaše podjetje. Z internim komuniciranjem ljudem pomagamo čutiti: vsi smo del iste zgodbe.
Zadovoljni smo šele, ko slišimo »Uau!« In ko razberemo, da smo se ljudi dotaknili. Skupaj z vami, ker vam je dogodek pomemben.
Odnosi z javnostmi niso brezplačno oglaševanje. Kaj pa potem so?
Življenje vsake organizacije ima svoje mejnike in zgodbe. Povejte jih na glas!
Povečajte prepoznavnost blagovne znamke. Z infografiko je vaše sporočilo videno in prebrano.
Video predstavitev pripomore k 74 % višji prepoznavnosti vaše blagovne znamke.
Digitalno ni več le 01100100 01100111. Je oglaševanje. Je merjenje dosega. Je pospeševanje prodaje. Je ciljno usmerjeno delovanje. Digitalno je vidno.
Tukaj smo, da vas dopolnimo. Z novinarskimi znanji, marketingom in veščinami komuniciranja.
Poskrbite za svoje ljudi in poskrbeli bodo za vaše podjetje. Z internim komuniciranjem ljudem pomagamo čutiti: vsi smo del iste zgodbe.
Zadovoljni smo šele, ko slišimo »Uau!« In ko razberemo, da smo se ljudi dotaknili. Skupaj z vami, ker vam je dogodek pomemben.
Odnosi z javnostmi niso brezplačno oglaševanje. Kaj pa potem so?
Življenje vsake organizacije ima svoje mejnike in zgodbe. Povejte jih na glas!
Povečajte prepoznavnost blagovne znamke. Z infografiko je vaše sporočilo videno in prebrano.
Video predstavitev pripomore k 74 % višji prepoznavnosti vaše blagovne znamke.
Digitalno ni več le 01100100 01100111. Je oglaševanje. Je merjenje dosega. Je pospeševanje prodaje. Je ciljno usmerjeno delovanje. Digitalno je vidno.