Že Sherlock Holmes je svojemu zvestemu pomočniku dal vedeti: »Ne, Watson, to se ni zgodilo po naključju, tako je bilo načrtovano.« Ko gre za inteligentno industrijsko razsvetljavo, napredno kartično poslovanje, meroslovne rešitve ali krepitev sodelovanja med ljudmi v organizaciji: če izbereš pravo strategijo in narediš tudi kakšno taktično napako, boš še vedno lahko zmagal. A odlična taktika brez strategije bo malo verjetno dala uspeh.
Zato Mediade opazujemo, sprašujemo, raziskujemo, spoznavamo. Šele potem svetujemo korake, ki bodo uspešno in učinkovito vodili do doseženih ciljev. Povemo vam tudi, česa ne naredite: ker bo učinek premajhen.
V mislih imamo vaše ambicije in cilje. Izdelke, storitve, ljudi. Tisto, v čemer ste najboljši.
Izberemo in povežemo prava orodja, na pravi način.
Taktika deluje. Strategija zmaguje. Želimo, da ste zmagovalec. Da dosežete cilj in uresničite vizijo.
Za 60 % strokovnjakov na področju vsebinskega marketinga največji izziv predstavlja strategija.