Mi čutimo Slovenijo. In čutimo spremembe, ki jih zahvaljujoč prostovoljnemu delu, trudu in znanju ljudi, ki verjamejo v našo državo, vidimo že danes. V torek, 14. junija, se je zaključil drugi krog Partnerstva za spremembe. Poleg izmenjav idej in izkušenj med zaposlenimi v podjetjih in ministrstvih, je ta krog prinesel tudi inovativne rešitve 5 izbranih izzivov. Mediade smo sodelovale pri snovanju priročnika Kaj pa ti čutiš? za implementacijo blagovne znamke I feel Slovenija.
Projekt Partnerstvo za spremembe je nastal na pobudo Ministrstva za javno upravo in AmCham Slovenija. Z namenom rušenja mitov in spodbujanja boljšega razumevanja javne in zasebne sfere je junija 2015 prvič prišlo od izmenjave: zaposleni v javni upravi so za določeno obdobje delali v podjetjih in obratno. V izmenjavi je sodelovalo 23 podjetij in skupaj 27 zaposlenih.
V drugi fazi so se Partnerstvu za spremembe poleg Ministrstva za javno upravo priključila tudi Ministrstvo za zunanje zadeve, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Ministrstvo za finance ter Služba Vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko. Oblikovanih je bilo pet interdisciplinarnih skupin, sestavljenih iz predstavnikov javne uprave in podjetij. Več o Partnerstvu za spremembe.
Skupina I feel Slovenia Team, kjer smo sodelovale tudi Mediade, se je soočila z izzivom reaktiviranja blagovne znamke I feel Slovenia; to je poiskati in izpostaviti ključne vrednote Slovenije, ki so osnova za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke I feel Slovenia tako doma kot tudi v tujini.