Za manj negotovosti: B2B konferenca 2022

»Podjetja so pri svojih dejanjih previdnejša in naravnana bolj kratkoročno, saj kaže, da velikih negotovosti še ne bo kmalu konec,« trenutno stanje opisuje eden od govorcev letošnje B2B konference Matevž Kmet, Acies Bio.

Za manj negotovosti in hitrejše razumevanje dejavnikov trdoživosti Mediade kot vsebinski partner skupaj z organizatorjem Društvom za marketing Slovenje vabimo na B2B konferenco 2022. Stotnija B2B direktorjev, marketinških managerjev, strokovnjakov in vodij poslovnega razvoja se bo srečala v četrtek, 13. oktobra, v Klubu CD v Ljubljani.

Ali bodo aktualne gospodarske razmere pokopale trajnost, bosta razmišljala Matjaž Krč, EKWB in Aleš Falatov, SIJ. Svoje delovanje na trgu v tem obdobju bodo razkrivali tudi:

  • Tone Stanovnik, Špica International,
  • Iryna Moiseyeva, Cloud Services,
  • Samo Jenič, MG Rohr,
  • Alenka Hren, Spirit Slovenija,
  • Andreja Susič, Schwarzmann,


in drugi strokovnjaki, ki bodo predstavili, kako so uspešno reševali izzive v turbulentnih okoliščinah.

Ker pogosto slišimo, da Slovencem primanjkuje samozavesti, nas bo poslovni psiholog Aleš Vičič naučil, kje v sebi jo poiskati. Z B2B konferenco v hladne mesece vstopamo samozavestno in pripravljeni na nove izzive.

Več o programu konference na https://www.b2bkonferenca.si/