Zmagovalni besedi internega komuniciranja: povezanost in zaupanje

“Interno komuniciranje je v zadnjih dvanajstih mesecih prestopilo več stopnic razvoja kot v preteklih 12 letih in glavni trend je avtentičnost vodij,” je na prvi KIK konferenci, ki se je odvijala 22. aprila, pojasnila Suzanne Peck, predsednica britanskega inštituta za interno komuniciranje IoIC in predsednica evropskega združenja internih komunikatorjev FEIA. 

Komunikacija v številkah
“Komunikacija izhaja iz latinske besede communicare - povezati in nekaj narediti skupno,” je za uvod v KIK konferenco povedala mag. Edita Krajnović, direktorica družbe Mediade, organizatorja prve KIK konference. Na KIK konferenci predstavila dejstva, številke in prihodnost internih komunikatorjev. Potencial internega komuniciranja je velik, kar 59 % vseh zaposlenih lastne organizacije ne bi priporočilo drugim kot dobrega delodajalca. “Odnosi so tisto, kar nas povezuje, kar vpliva na to, kako sodelujemo. So varnostna mreža naše odpornosti,” je razkrila.

Pojasnila je, da se bo v  letu 2021 46 % internih komunikatorjev osredotočilo na povečanje vložka v digitalne kanale in dodala: “Pričakovanja do internih komunikatorjev so se zvišala. Po lanski raziskavi o kakovosti komuniciranja je kar 66 % sodelujočih na prva tri mesta med tistimi, ki jim najbolj zaupajo, dalo vodstvo in strokovne službe v svojih organizacijah.”

“Komunicirati moramo osemkrat hitreje.”
Interna komunikacija strokovne informacije, strategije ali rezultate ‘prevaja’ tako, da jih razume vsak zaposleni. “Naša glavna naloga je, da komuniciramo na jasen način. Prioriteta komunikatorjev je zagotoviti, da dosegamo ljudi in jih poslušamo,” je poudarila Suzanne Peck. Predstavila je evolucijo internega komuniciranja, vpliv krize Covid-19 na interno komuniciranje in kakšen bo vpliv ter vloga internih komunikatorjev v prihodnosti. “Komunicirati moramo osemkrat hitreje kot smo 10 let nazaj, tekmujemo z družbenimi omrežji in internimi platformami.Ni vedno potrebno, da smo perfekcionisti, pomembneje je, da komuniciramo, četudi ni popolno,« pravi. 

Celoten članek si lahko preberete v Marketing magazinu oz. tukaj.  

Uvod v konferenco pa so pospremili tudi mladi. Aleksandra Krajnović, praktikantka v NIKE-ju, Elizabeta Zalar, Adecco CEO for a month, in Aljoša Rebolj, član Iskratel !n-boarda, so poudarili pomen internega komuniciranja, zaupanja in odprte komunikacije v podjetju. “Pri bodočem zaposlovalcu bom iskala fleksibilnost v času in znanju,” je razkrila Aleksandra.


Odlično prakso pa smo razkrili tudi v družbi Mediade, kjer smo odprli avtopralnico komplimentov: chat na platformi Microsoft Teams, kjer si sodelavci podarjajo komplimente. Ne mine dan, ko se ne pohvalijo.